سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشکال چراغ های اس ام دی

اشکال چراغ های اس ام دی
این چراغ ها را مبتنی بر صورت بدنه آنها جور بندی می نمایند. کلاً چراغ های اس ام دی یا این که حبابی صورت و یا این که پروژکتوری، یا این که پنلی و یا این که نواری میباشند.
چراغ های اس ام دی حبابی صورت
سابق ترین صورت چراغ ها همین فرم حبابی صورت میباشد. حباب این گونه چراغ ها از فرآورده پلاستیک های مات میباشد. این مدل چراغ اس ام دی هم ارزان بها میباشد و هم به راحتی قابل دسترس میباشد. پس صد رد صد در نورپردازی های متعدد زیاد آیتم استعمال قرار میگیرد.
چراغ SMD پروژکتوری
چراغ های اس ام دی پروژکتوری را معمولا برای نورپردازی در فضای گشوده و بیرون از دور و اطراف داخلی منزل آیتم به کارگیری قرار می‌دهند. برای مثال برای نور گلشن و ایوان حریم منزل های حیاط دار و یا این که برای پر‌نور کردن فضای بوستان ها آیتم بسیار قابل قبولی به شمار می‌روند. به جهت همین به کارگیری بایستی چراغ های اس ام دی در قبال بارش باران بدنه ای مقاوم داشته باشند. این مقاومت درین چراغ ها با شاخصی به اسم شاخص IP اندازه گیری میشود که یکی دو رقمی میباشد.

ارتفاع قدمت چراغ های اس ام دی
بسته به دمای کارکرد چراغ های اس ام دی و هم چنین معیار نور و روشنایی که برایشان تهیه و تنظیم شده‌است ارتفاع قدمت این چراغ ها گزینش می‌گردد. البته به صورت کلی ارتفاع قدمت بالایی دارا هستند و در موقعیت عادی حدود صد هزار ساعت تلاش دارا هستند.