سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از اکسسوری اباژرو

آباژور جدید

اکسسوار هایی به رنگ طلاییادغام رنگ طلایی با رنگ های خنثی هماهنگی زیبایی را در چینش تالار پذیرایی ساخت خواهد کرد. با به کار گیری از رنگ طلایی در به کارگیری اکسسوار های دکوراتیو نیز میتوانید فضایی شیک و امروزی برای خویش تولید فرمائید. گزینش تابلو ای وسیع با رنگ های طلایی و طوسی بر روی دیواری با رنگ خنثی نیز ظواهر زیبایی به دیوار خواهد اعطا کرد. مسئله ای با رنگ خنثی سبب میگردد تا رنگ طلایی همانند رنگ مسی، پررنگ خیس گردیده و اضافه چشم شود. رنگ خنثی رنگ قابل قبولی برای به کار گیری در کنار رنگ طلایی به شمار می رود.
به کارگیری از تابلویی با طرح ها و خطوط بی آلایش به رنگ طلایی فضایی شیک و زیبایی را در دست شما قرار خواهد اعطا کرد. با به کارگیری از مبلمانی ریلکس و کوسن های دکوراتیو و با ساخت پالت رنگی هماهنگ با رنگ طلایی می‌توانید به فضایی امروزی و شیک  دست پیدا نمائید.


گلدان های دکوری و لامپ های رو میزیبه کار گیری از گل های رنگی هماهنگ با رنگ های به فعالیت برده گردیده در دکورا سیون منجر میگردد تا به فضایی شیک و دلنشین دست پیدا نمائید. هم چنین به کار گیری از لامپ و آباژور کوچک دارنده برنامه ای امروزی، به تکمیل فضای تالار امداد خواهد کرد. فراموش نکنید که شما میتوانید با به کارگیری از اکسسوار هایی مانند گلدان ها و آباژور های امروزی، تالار بی آلایش خویش را به فضایی امروزی و شیک تبدیل فرمایید. تولید هماهنگی و هارمونی مطلوب بین رنگ ها و طرح های جان دار در مکان نیز در وصال شما به انگیزه تان تاثیر به سزایی خواهد داشت. دربین اکسسوار هایی که در دکورا سیون تالار به فعالیت برده می‌شوند با به کارگیری از کوسن ها و بالشتک های دکوراتیو میتوانید بع راختی دربین رنگ ها هماهنگی و یا این که کنتراست ساخت فرمایید.


استعمال  به کارگیری اکسسوار های دکوراتیو فریم عکس های مختلف در کنار یکدیگردر حالتی که در منزل خویش شومینه دارید، میتوانید با به کار گیری از یک آینه دکوراتیو، گلدانی شیک، چراغی خوشگل و کادر عکس های مختلف فضایی شیک و امروزی تولید نمائید. در‌صورتی‌که برای تزئین شومینه خویش درپی پباده سازی ای امروزی می‌باشید، به کار گیری از اکسسوار های معمولی با پباده سازی های امروزی گزینش قابل قبولی خواهند بود. فارغ از به کارگیری از رنگ های متفاوت و بافت های متنوع و با به فعالیت بردن اکسسوار ها و کادر عکس های امروزی به راحتی می‌توانید به فیض دلخواه خویش دست پیدا نمایید.


در حیث داشته باشید که باز‌نگری وبسایت های دکورا سیون داخلی و عکس های متنوع تالار ها، می‌توانند برای چیدمان کردن تالار پذیرایی به سبک امروزی و در به کار گیری از اکسسوار های شیک، بسیار الهام بخش شما باشند.